دعوت به شرکت در نظرسنجی «رضایتمندی مشتریان» از بانک دی
بانک دی در راستای اجرای سیاستهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی از مشتریان خود دعوت میکند تا در نظرسنجی طرح صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری که از سوی بانک مرکزی اجرا میشود، مشارکت کنند.
فرهنگ اقتصاد _به نقل از روابطعمومی بانک دی، این نظرسنجی که با هدف سنجش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی، کیفیت پاسخگویی، شفافیت اطلاعات و سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین نحوه رسیدگی به شکایات مردمی اجرا میشود، نقش مهمی در بهبود عملکرد شبکه بانکی و ارتقای استانداردهای خدماترسانی دارد.
مشتریان گرامی میتوانند برای شرکت در این نظرسنجی تا تاریخ ۱۵ دیماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://www.cbi.ir/survey/34066.aspx میزان رضایتمندی خود را از خدمات بانک دی ثبت کنند.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: